Estos días los usuarios de las carreteras que dan acceso a Camariñas y Fisterra tendrán algunos pequeños cortes de tráfico ya que se hallan en obras por lo que hay retenciones en varios puntos. Por una parte los operarios están colocando una nueva capa de asfalto en la carretera AC-432 que une Camariñas y Vimianzo y tiene 19 kilómetros de recorrido. En este caso se trata de una acción general de reposición de firme en toda la vía, de titularidad autonómica.
Ya están en marcha también las obras de rehabilitación del firme en la AC-445, concretamente en las travesías de Fisterra y A Anchoa. «Estas actuacións, postas en marcha pola consellería de Infraestructuras e Vivenda da Xunta de Galicia, forman parte dun paquete de reforzos de firme, adxudicado á empresa Nemesio Ordóñez S.A, por un importe de preto de 417.000 euros. Este paquete, ademais das obras que veñen de iniciarse na AC-445, inclúe outras nas travesías das estradas AC-544, en Bertamiráns; AC-455, en Portomouro; e AC-196, en Ponte Nafonso» indican desde la Xunta. «Os traballos comezados na AC-445, no concello de Fisterra, levaranse a cabo no treito comprendido entre os puntos quilométricos 11 e 13,210, polo que se mellorará o estado do firme ao longo máis de dous quilómetros. Tense previsto que as obras neste tramo rematen na primeira quincena de xullo» indican estas fuentes.
«O proxecto contempla o estendido dunha nova capa de rodadura en toda a seccióntransversal e se completará co repintado das marcas viais. Tras o remate do reforzo de firme no concello de Fisterra, as actuacións continuarán nas outras estradas obxecto do contrato» informan desde la concellería.